Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY


Jsme SEFIS moto s.r.o.
se sídlem Spojovací 182/11 Praha 9 – Vysočany 190 00
IČO: 29276713, DIČ CZ29276713
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 329328

Naši provozovnu najdete na adrese:
SEFIS moto
Spojovací 182/11
Praha 9 – Vysočany
190 00

Naše kontaktní údaje jsou:
E-mail: info@sefismoto.cz
Tel. č.:  + 420 606 323 321

Komunikovat s námi můžete také prostřednictvím služby WhatsApp.

Provozujeme e-shop na adrese www.sefismoto.cz.
 

I. Úvodem


1.   Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) upravují naše vzájemné vztahy, pokud nakupujete na Webu. Podmínky jsou nedílnou součástí  kupní smlouvy („Smlouva“). Pokud si ale ve Smlouvě domluvíme něco jiného, než je uvedeno v těchto Podmínkách, má tato dohoda přednost.

2.    Tyto Podmínky platí pro spotřebitele („vy“). Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi. Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že takový vztah se řídí českým právem. Touto volbou práva vás ale nezbavujeme práv, která máte z právních předpisů.

3.    Znění Podmínek můžeme měnit či doplňovat. Takovou změnou nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

4.    Pokud nenakupujete jako spotřebitel, platí pro naše vztahy obecná právní úprava, kterou najdete hlavně v občanském zákoníku. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku ale nepoužijeme. To znamená, že vaši objednávku z Webu musíme ještě potvrdit, aby vznikla Smlouva.

5.    Pokud vás zajímají informace o práci s osobními údaji, najdete je tady na Webu.

 

II. Uživatelský účet


1.    Na Webu si můžete založit vlastní uživatelský účet („Účet“), ze kterého si můžete zboží objednat. Účet ale není nutný, nakoupit u nás můžete i bez něj.  

2.    K Účtu, prosíme, opatrujte vaše přístupové údaje. Ohledně těchto informací potřebných pro přístup do Účtu jste povinni zachovávat mlčenlivost a měli byste je chránit proti zneužití. Neneseme odpovědnost za jakékoli zneužití zákaznického účtu třetími stranami.

3.    Informace a data, která do Účtu vyplňujete, udržujte aktuální. Údaje poskytnuté v Účtu a při objednávání zboží považujeme za správné.

4.    Účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas potřebujeme provést údržbu nebo opravu systému. Za případné komplikace se omlouváme.


5.    Účet vám můžeme zrušit, a to hlavně pokud jej dlouhodobě nepoužíváte (minimálně 12 měsíců) nebo pokud jeho prostřednictvím porušujete smluvní nebo jiné právní povinnosti. Často se to ale nestává a před smazáním účtu vám dáme předem vědět.

 

III. Recenze


1.     Na Webu můžete najít recenze od našich zákazníků, kteří mají Účet. Recenze na Webu mohou být jak ověřené, tak neověřené, což se vždy zobrazí u konkrétní recenze.
 
2.     Recenzi můžete napsat ale i skrz externí platformy (např. Heureka), přičemž na základě Objednávky vám přijde unikátní link pro recenzi.

3.     Protože máme recenze na Webu, vztahuje se na nás nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb. S tímto je spojené vaše právo nahlásit nezákonný obsah, který se objeví v recenzích na Webu .

4.     Nahlásit nezákonný obsah na Webu můžete vy, třetí osoba, nebo porušení můžeme zjistit z vlastní činnosti my sami.


5.     Obsah nahraný zákazníkem nebo třetí osobou plošně nemonitorujeme, neupravujeme ani k tomu nepoužíváme automatické nástroje. Veškerá kontrola probíhá pouze se zapojením lidí. Obsah nahraný zákazníkem nebo třetí osobou můžeme před zveřejněním na Web zkontrolovat a následně monitorovat. Máme možnost obsah zveřejnit až po provedení kontroly, omezit viditelnost nezákonného obsahu či nezákonný obsah smazat.


6.     Nezákonný obsah můžete nahlásit na tomto e-mailu: info@sefismoto.cz, což je kontaktní místem podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb. Nahlásit můžete obsah a komunikovat s námi v češtině a v angličtině.


7.     Jestliže nezveřejníme obsah vytvořený vámi nebo třetí osobou nebo ho po oznámení ze strany třetí strany obsah skryjeme nebo smažeme, uplatní se následující pravidla:

  1. oznámíme to e-mailem na kontaktní adresu autora nezveřejněného nebo skrytého obsahu, k takovému kroku došlo;
  2. v případě nesouhlasu s tímto oznámením, může autor nezveřejněného nebo skrytého obsahu proti oznámení podat do 15 dnů od doručení rozhodnutí námitky. Po podání námitek přezkoumáme své rozhodnutí a informujeme dotyčného o rozhodnutí e-mailem. Proti takovému rozhodnutí již není možné podat další námitky nebo jiné opravné prostředky.
8.     K oznámení je možné využít vzorový formulář, který je přílohou č. 2 Podmínek. Pokud nechcete využít formuláře, je možné nám oznámení zaslat i jinou cestou (např. e-mailem, přes WhatsApp), kdy toto oznámení bude obsahovat přinejmenším tyto informace (pokud jsou vám známy):
  1. vaše údaje, a to včetně kontaktních údajů, zejména e-mailové adresy a jména;
  2. popis obsahu na Webu, který porušuje nebo ohrožuje práva třetích osob nebo právní předpisy;
  3. jednoznačný údaj o přesném elektronickém umístění těchto informací (např. přesnou URL adresu);
  4. popis obsahující sdělení, jakým způsobem dochází k porušování práv třetích osob nebo právních předpisů.
9.      Po obdržení oznámení provedeme tyto kroky:
  1. potvrdíme přijetí oznámení e-mailem bez zbytečného odkladu;
  2. bez zbytečného odkladu informujeme autora obsahu, jehož obsah byl předmětem oznámení, o přijatém rozhodnutí ohledně nahlášení obsahu; a
  3. poskytneme autorovi obsahu, jehož nahraný obsah byl předmětem oznámení, informace, jakým způsobem se proti takovému rozhodnutí může bránit.

10.   Veškerá sdělení obsahující nezbytné informace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, s maximální péčí a objektivně. Pokud oznamovatel nesdělí kompletní informace dle přílohy č. 2 Podmínek, bere na vědomí, že oznámení nemusí být vyřízeno z důvodu nedostatku informací na naší straně.
 

IV. Naše zboží


1.    Na Webu najdete informace k vámi vybranému zboží, včetně dostupnosti, termínu doručení a ceny. I přesto s vámi můžeme uzavřít Smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť.

2.    Všechny ceny uvádíme včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení. Ty najdete na Webu v rámci nákupního procesu.

3.    Pokud na Webu u zboží uvádíme cenu, která je zcela zjevně chybná nebo dojde k chybě v procesu objednávky, tato cena nás nezavazuje, Smlouva mezi námi nebyla uzavřena a nejsme povinni vám zboží za tuto chybnou cenu dodat. O chybě vás bez zbytečného odkladu samozřejmě informujeme a zašleme vám e-mailem změněnou nabídku. Ta se považuje za nový návrh Smlouvy, Smlouva je pak v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou cenou souhlasíte.
 

V. Objednávka


1.    Provedeme vás objednávkovým procesem krok za krokem.

2.    Objednávku zboží můžete provést následovně:

  1. prostřednictvím svého Účtu po předchozí registraci na Webu;
  2. vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

3.    Požadované zboží vložte do košíku. V nákupním košíku najdete informace o zboží, množství a ceně. Zde si také zvolíte způsob dopravy a platby.

4.    Před závazným odesláním objednávky („Objednávka“) můžete údaje zkontrolovat a změnit.


5.    Objednávku odešlete proklikem na tlačítko „Objednat a zaplatit“. Odesláním Objednávky dáváte souhlas s Podmínkami, kterými se zavazujete řídit.


6.    To, že jsme vaši Objednávku obdrželi, vám potvrdíme e-mailem. Tím je mezi námi Smlouva uzavřena. Smlouva je uzavřena za podmínek uvedených v Objednávce, těchto Podmínkách a Smlouvě. Uzavřením Smlouvy se my i vy zavazujete řídit těmito Podmínkami. Spolu s potvrzením vám zašleme i tyto Podmínky na pevném nosiči dat, např. ve formátu pdf.

7.    Pokud nám bude vaše Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým parametrům apod.), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení. V takovém případě je Smlouva uzavřena až okamžikem vzájemného potvrzení Objednávky.

8.    Náklady na dálkovou komunikaci (např. za připojení k internetu nebo na telefonní hovory) v souvislosti s uzavřením a plněním Smlouvy si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.

 

VI. Doručení


1.    Zboží vám dodáme způsobem, který jste si určili v Objednávce. Způsoby doručení naleznete na Webu. Zboží doručujeme na území České republiky a do členských států Evropské unie.

2.    Zboží, u kterého je uvedeno „skladem“, máme k dispozici a odešleme ho co nejdříve. V případě, že si dodávka vyžádá delší období nebo se jedná o zboží v kategorii „Dostupnost: Na dotaz“, vás o termínu dodání bezodkladně informujeme. Pokud jste spotřebitel a nedohodneme se jinak, dodáme vám zboží vždy do 30 dnů od uzavření Smlouvy, v opačném případě můžete odstoupit od Smlouvy a my vám vrátíme uhrazenou cenu včetně zaplacených nákladů na dopravu, pokud jste je platili.


3.   V případě, že aktuálně zboží na skladě nemáme nebo se jedná o zboží v kategorii „Dostupnost: Na dotaz“, vás o tom taktéž neprodleně informujeme a zároveň vás seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. V takovém případě máte právo odstoupit od Smlouvy, pokud jste spotřebitelé, čímž se Objednávka zruší.


4.   Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím přepravních služeb uvedených na Webu. Objednávku si můžete převzít i osobně na prodejně, na adrese Spojovací 182/11, 190 00 Praha 9 - Vysočany.


5.   Poštovné a balné je účtováno dle aktuálního sazebníku, který se vám vždy objeví v rámci objednávkového procesu.


6.    Prosíme, myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte povinnost ho převzít. Pokud bude nutné doručovat zboží opakovaně, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení. Pokud zboží vůbec nepřevezmete, máme právo po vás chtít náhradu škody, tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování zboží. Také máme možnost od Smlouvy odstoupit.

7.    Zboží doporučujeme ihned po převzetí zkontrolovat a jakékoliv vady ihned oznámit přepravci. V případě, že bude obal zboží porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít.  Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). Rychlá reakce a dokumentace z vaší strany nám pomáhá věc efektivně řešit i s našimi byznysovými partnery.


8.    Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny (včetně nákladu na dodání), nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží na vás přechází okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili.

 

VII. Platba


1.    Ceny uvedené na Webu jsou včetně DPH. Informaci o ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky daného zboží a ceny jsou platné v momentě odeslání Objednávky.

2.    Kupní cenu a náklady na dodání zboží můžete platit způsoby uvedenými na Webu, a to například, kartou, bankovním převodem či PayPal.


3.    Pokud budete platit na dobírku, celková cena je splatná při převzetí zboží. Pokud platíte jiným způsobem než na dobírku, celková cena je splatná při uzavření Smlouvy. Zboží expedujeme po připsání ceny Objednávky na náš bankovní účet (mimo dobírku).


4.    Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce.

5.    Pokud na Webu probíhá jakákoliv akční nabídka, pak platí do vyprodání zásob nebo po dobu určenou námi. Případné slevy u nás nejde kombinovat.

 

VIII. Vrácení zboží a odstoupení od Smlouvy


1.    Pokud u nás nakupujete jako spotřebitel, máte právo od Smlouvy odstoupit. To ve zkratce znamená, že se Smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze, včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Pro toto odstupování platí následující pravidla.

2.    Odstoupit od Smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dáno jeho povahou. Je to například zboží, které:

  1. jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vaším osobním potřebám,
  2. jsme dodali v zapečetěném obalu a ze zdravotních nebo hygienických důvodů ho nejde vrátit poté, co jste obal porušili.

3.    V ostatních případech můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Pokud jsme zboží dodávali po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky. Pokud jsme si dohodli pravidelné dodávání zboží po určitou dobu, běží 14denní lhůta od první dodávky.

4.    Se zbožím se v rámci 14 dnů můžete seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností). Zkrátka tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Tak například pokud je ke zboží přibalený jeho vzorek, otestujte, zda vám zboží sedí, na tomto vzorku. Pokud zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním nějak snížíte jeho hodnotu, můžeme vám vrátit částku poníženou o to, abychom zboží uvedli do původního stavu tak, abychom ho mohli prodat dalším zákazníkům.

5.    Do 14 dnů nám dejte jakkoliv vědět, že si zboží přejete vrátit (a tedy od Smlouvy nebo její části odstupujete).

6.    Pro odstoupení můžete využít formulář, který je přílohou č. 1 v Podmínkách, jeho využití ale není nutností.

7.    Pokud nevyužijete formulář, uveďte nám prosím číslo Objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme peníze poslat zpět. Důvod odstoupení od Smlouvy uvádět nemusíte.

8.    Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám vám vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání.


9.    Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný způsob.

10.    Částku vám vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív.

11.    Zboží nám zašlete (nebo jinak předejte) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

12.    Zboží, prosíme, vraťte kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené. Máme právo posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním nakládáním nesnížili jeho hodnotu.


13.    Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.

14.    Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou. V případě odstoupení od Smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám zašlete zpět spolu se zbožím, pokud se nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vracené částce.

 

IX. Jak reklamovat vady


Tento článek se vztahuje, stejně jako ostatní části Podmínek, pouze na spotřebitele.


1.    Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že:

  1. zboží odpovídá vaší Objednávce (je to požadované zboží, které odpovídá popisu, dohodnutému množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které můžete rozumně očekávat i s ohledem na naše reklamy a jiné materiály nás nebo našich obchodních partnerů)
  2. se zboží hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu, se kterým jsme souhlasili
  3. má zboží dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí
  4. se zboží hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá
  5. zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením
  6. je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat
  7. zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením Smlouvy.
Za poslední uvedené čtyři body neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost zboží liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

2.    Pokud jste spotřebitel, zboží můžete reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zásilky. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné už při převzetí, ledaže je to z povahy zboží nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou zboží nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.  U použitého zboží není vadou opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání. Pokud si od nás kupujete použitou věc, můžete u nás uplatnit práva z vadného plnění pouze do jednoho roku od převzetí takového zboží.    


3.   Odpovídáme vám také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, kterou jsme podle Smlouvy provedli my nebo někdo jiný na naši odpovědnost.


4.   Práva z vadného plnění nemáte v případě, že jste vadu sami způsobili. Vadou zboží není běžné opotřebení z obvyklého používání. 

Jak reklamaci uplatnit

5.    Zboží můžete reklamovat například osobně na adrese provozovny, e-mailem na info@sefismoto.cz nebo dopisem.


6.    Při uplatnění reklamace nám uveďte:
  1. vaše kontaktní údaje, na které vám dáme vědět, jakmile bude reklamace vyřízena
  2. jak se vada projevuje
  3. jak si přejete reklamaci vyřídit
  4. budeme potřebovat i jakýkoliv doklad či prokázání nákupu.
7.    Vadné zboží nám pošlete nebo přineste spolu s uplatněním reklamace. Někdy nám může stačit i jen zaslání fotografie – dali bychom vám vědět. Ideálně nás tedy předem kontaktujte, domluvíme se.

8.    Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že pro většinu reklamací (a jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní – opět nás v takovém případě ideálně kontaktujte dopředu, domluvíme se, jestli je to i váš případ. Zboží nám neposílejte na dobírku, nebudeme na něj brát zřetel.

Co můžete požadovat


9.    V první řadě po nás můžete chtít odstranění vady, kdy můžete požadovat dodání nové věci bez vady, opravu, případně doplnění.

10.    Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit. V takovém případě můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

11.    Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od Smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:
  1. vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme
  2. vada se projevuje opakovaně
  3. vada je podstatným porušením Smlouvy
  4. z našeho prohlášení nebo okolností je zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.
12.   Odstoupit od Smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významného charakteru.

13. Dokud nesplníme povinnosti z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.


Jak vyřídíme reklamaci


14.  Práva z vad můžete vytknout přímo nám, kdy jsme povinni ji přijmout v kterékoliv provozovně, kde je to možné s ohledem na sortiment prodávaných produktů, případně i v našem sídle. Pokud je ale k opravě určený někdo jiný (např. servis), kdo je k dispozici v našem okolí nebo v místě, které je vám bližší, vytkněte vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.


15.  Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.


16.  Reklamaci vyřídíme (včetně odstranění vady) bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

17.  O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste vyplnili při reklamaci. Pokud si zboží zpátky nepřevezmete, můžeme po vás chtít přiměřené náklady, které se pojí s uskladněním zboží. Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.

18.  Náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme, a to v nejnižší možné výši. O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.


19.  Před prvním použitím některého zboží jste povinni prostudovat návod k použití, pokud vám ho zašleme elektronicky nebo spolu se zbožím a následně se informacemi z něj řídit. V opačném případě se vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.


Záruka


20.   Na airbagové bundy a vesty značky Hitair poskytujeme záruku 3 roky nad rámec zákona.  Pokud se vada zboží projeví do 3 let od nákupu, máte stejná práva, jako uvádíme v tomto článku.


21.   Záruka nad rámec zákona se ale nevztahuje na:
  1. běžné opotřebení
  2. vady, které jste způsobili nesprávnou manipulací a používáním.

 

X. Osobní údaje


1.   S vašimi osobními údaji zacházíme v souladu s právními předpisy a chráníme je jako oko v hlavě. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet.

2.  Jak je to s ochranou osobních údajů naleznete ve zvláštním dokumentu ZDE.

 

IX. Závěrem


1.    Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, Gorazdova 1969/24adr. 120 00 Praha 2, web: coi.gov.cz. Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit napřímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili svoje právo, které je předmětem sporu.


2.    Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na kterou se můžete obrátit s případnou stížností. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

3.    Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

4.    Nejsme ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování.

5.    Potvrzení o uzavření Smlouvy vám zašleme e-mailem. Smlouva je v elektronické podobě u nás uložená a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám a my vám ji rádi zašleme.

6.    Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

7.    Všechna práva k Webu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, zboží a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec Smlouvy bez našeho souhlasu.


8.    Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením. Při využívání Webu nesmíte používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmíte ani vykonávat žádnou činnost, která by mohla nám či třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící Web a užívat Web nebo jeho části či software vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením nebo účelem.

9. Přílohu těchto Podmínek tvoří:

  1. vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy
  2. vzorový formulář pro oznámení nezákonného obsahu


Tyto Podmínky platí od 16.10.2025


Znění obchodních podmínek platných od 7. 8. 2023 do 15. 10. 2025 ke stažení: VOP_CZ_2023 (86.31KB)


V Praze, dne 16.10.2025